El Centre de Visió per Computador cerca responsable de comunicació i màrqueting institucional

El Centre de Visió per Computador (CVC) és un centre de recerca sense ànim de lucre amb estatus jurídic independent, creat el 1995 per la Generalitat de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

La seva missió és dur a terme investigacions d’avantguarda que tinguin el major impacte internacional en el camp de la visió per ordinador, promovent la transferència de coneixement a la indústria i la societat.

El CVC busca un-a Responsable de comunicacions i màrqueting institucional, que reportarà a Direcció General i treballarà en un entorn tecnològic, creatiu i de col·laboració amb projecció internacional. Retribució en funció dels valors i de l’experiència aportada.

Computer Vision Center | LinkedIn

Funcions

Comunicació externa:

  • Comunicació i Màrqueting institucional: Elaboració i seguiment del pla de Comunicació.
  • Comunicació corporativa, de producte i interna. Redacció de notes de premsa.
  • Divulgació de les activitats i resultats del centre (institucions, mitjans de comunicació, escoles). Organització i Coordinació de diferents tipus d’esdeveniments).
  • Suport en les relacions institucionals (organismes públics i privats, nacionals i internacionals).
  • Community Manager. Gestió de continguts i dinamització en les xarxes socials.
  • Indicadors de comunicació i màrqueting. Posicionament del centre. Mesura de l’impacte.
  • Preparació i actualització permanent de la memòria anual d’activitats.
  • Imatge (externa i interna): coordinació de la imatge corporativa del centre.
  • Suport a tasques de transferència de tecnologia.
  • Representar el centre en comitès de comunicació d’organitzacions en què el centre participi (CERCA, ACER, CIDAI, etc.) i actuar com a persona de contacte en associacions.

Comunicació interna:

  • Elaboració, aplicació i seguiment del pla de comunicació interna (esdeveniments, newsletter intern, welcome pack).
  • Participació en els comitès de comitè de qualitat i igualtat del centre. Responsable de Comunicació.
  • Participació en polítiques de Ciència Oberta

Experiència (valorable)

  • Coneixements i/o referències en l’àmbit de la recerca i la tecnologia o Divulgació de temes científics.
  • Familiaritat en temes tecnològics i innovació.
  • Participació en Projectes europeus o d’abast internacional.
  • Preferible formació acadèmica en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual o Periodisme.
  • O bé formació complementària Màster o Postgrau relacionats amb Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat, Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Creativa, Comunicació i Màrqueting, Comunicació On Line i Gestió de Xarxes Socials, Comunicació Empresarial i Institucional.
  • Experiència: Mínim de tres anys d’experiència dins del món de la comunicació.

Perfil

  • Actitud orientada al servei (intern i extern).
  • Alta capacitat de comunicació oral i escrita.
  • Creativitat i imaginació. Flexibilitat i fluïdesa.
  • Autonomia. Iniciativa. Capacitat per la presa ràpida de decisions.
  • Visió global. Capacitat per establir relacions a diferents nivells.
  • Capacitat receptiva i curiositat per a qualsevol tipus de coneixements.

Competències tècniques

  • Domini dels idiomes: Anglès, Català i Castellà, nivell nadiu.
  • Domini d’eines ofimàtiques (Word, PowerPoint, Excel…)
  • Domini d’eines web 2.0 (buscadors, analytics, disseny portals,
  • WordPress).
  • Coneixements d’eines de disseny gràfic. Paquet d’Adobe (Photoshop, Indesign, Illustrator i Premier).

Lloc de treball

Cerdanyola del Vallès (campus UAB).

Data límit per presentació de candidatures: 30 de juliol de 2020

Els interessats i interessades han d’enviar el seu CV actualitzat a la següent adreça electrònica: mromero@solidselection.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *