La Universitat Oberta de Catalunya cerca professional de comunicació

El termini per enviar candidatures finalitza el 18 de juny

La UOC és una universitat innovadora, arrelada a Catalunya i oberta al món, que forma les persones al llarg de la vida contribuint al seu progrés i al de la societat, alhora que duu a terme recerca sobre la societat del coneixement

La UOC vol ser una universitat que, connectada en xarxa amb la resta d’universitats del món, impulsa la construcció d’un espai global de coneixement i la recerca de frontera en societat del coneixement.

Innova en el model educatiu propi que se centra en l’estudiant, oferint una formació de qualitat i personalitzable, per fomentar la seva competitivitat i contribuir al progrés de la societat.

La persona seleccionada s’incorporarà com a Tècnic/a de comunicació a l’equip de l’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència del Coneixement de la UOC.

 

Funcions

 

  • Escriure, revisar i donar suport a la redacció de materials comunicatius de l’activitat de recerca de la UOC: notes de premsa, continguts web, xarxes socials, webs, entre d’altres.
  • Coordinació, organització i assistència en l’execució d’activitats de comunicació, incloent l’organització de jornades, seminaris, actes, etc.
  • Ser la persona focal i d’enllaç amb traductors, maquetadors, impressors, agències de comunicació externa i altres proveïdors quan aquests estiguin implicats en la comunicació de l’activitat de recerca de la UOC.
  • Contribució en la planificació i implementació de les activitats de comunicació coordinades des de l’OSRT.
  • Coordinació i col·laboració amb l’Àrea de comunicació de la UOC pel que fa a la visibilitat tant interna com externa de l’activitat d’R+I de la UOC.
  • Donar suport en diferents activitats transversals de comunicació des de l’OSRT
  • Es realitzarà una contractació laboral estable i a temps complet.

 

El centre de treball serà la seu de Castelldefels, ubicada a l’ av. Carl Friedrich Gauss, 5 – Parc Mediterrani de la Tecnologia de Castelldefels, Barcelona.

 

Demanem

 

  • Formació universitària, preferentment llicenciatura en periodisme i/o comunicació audiovisual.
  • Capacitat de comunicació i d’expressió oral i capacitat de redacció en català, castellà i anglès.
  • Coneixement avançat d’eines de Google i de gestió de continguts webs.
  • Experiència en activitats de comunicació relacionades amb projectes d’R+I.
  • Experiència en gestió de xarxes socials.
  • Experiència en gestió web i en el desenvolupament de continguts digitals.
  • Excel·lents dots comunicatives i de coordinació.
  • Motivació per treballar en equip en un entorn dinàmic, multidisciplinar i per contribuir a millorar la comunicació interna i externa.
  • Persona organitzada, metòdica, rigorosa, responsable i amb maduresa personal.

 

Valorem

  • Experiència en el desenvolupament de plans de comunicació, especialment pel que fa a projectes de recerca.
  • Coneixement dels programes de finançament europeus.
  • Experiència en l’organització d’esdeveniments.
  • Experiència en edició gràfica i de vídeo.

Rol

 

Personal de gestió

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *