Associació Hàbitats cerca un/a tècnic/a en comunicació i projectes ambientals

Oferta laboral

Associació Hàbitats,  entitat sense ànim de lucre creada el 1997 amb l’objectiu de fomentar l’apropament de les persones a l’entorn natural convertint-les en protagonistes de la conservació del territori, cerca un/a tècnic/a en comunicació i projectes ambientals. A continuació detallem les característiques de l’oferta tal qual ha estat publicada per aquesta entitat.

 

FUNCIONS:

 

Comunicació:

-Gestió de continguts web, xarxes socials, butlletí digital, etc.

-Desenvolupament de campanyes de difusió de projectes i de captació de fons.

-Creació i gestió de webs i blogs corporatius.

-Disseny i maquetació de continguts i materials.

-Relació amb els mitjans de comunicacio, administracions púbiques i altres agents socials per tal d’afavorir el bon funcionament dels projectes.

-Atenció al voluntariat i al públic en general.

 

Projectes:

-Gestió de projectes de temàtica ambiental: redacció, execució i seguiment, sobretot de convocatòries d’àmbit europeu i en anglès.

-Redacció de memòries, informes i presentacions.

 

REQUISITS IMPRESCINDIBLES

-Estudis superiors en Biologia o Ciències Ambientals amb experiència en comunicació i disseny gràfic, o bé estudis superiors en Comunicació (Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual) amb experiència en l’àmbit ambiental.

-Domini del català, del castellà i de l’anglès amb molt bona expressió oral i escrita.

-Mínim de 2 anys d’experiència en comunicació: redacció de notícies, artícles, notes de premsa, relacions públiques, publicitat, gestió de continguts web, blogs i xarxes socials.

-Experiència en disseny gràfic: domini de programes de disseny gràfic (Photoshop, InDesign, Illustrator, Dreamweaver).

-Experiència en gestió de projectes i metodologies (marc lògic, eurosite…).

-Domini de programes d’ofimàtica: processadors de textos, bases de dades, fulls de càlcul, presentacions.

-Persona de caràcter creatiu i proactiu, responsable i autònoma, resolutiva i amb capacitat de negociació i de treballar en equip.

 

ALTRES REQUISITS VALORABLES

-Vinculació amb Associació Hàbitats o coneixement del tercer sector social i ambiental.

-Coneixement d’altres idiomes, especialment francès i idiomes de l’àrea mediterrània.

-Carnet de conduir B i vehicle propi.

 

CARACTERÍSTIQUES DE L’OFERTA I PROCÉS DE SELECCIÓ

Contracte laboral de 25 hores setmanals (amb possibilitats d’ampliació de jornada).

Horari continu de dilluns a divendres en oficina a Barcelona i, puntualment, fora d’aquest horari i espai.

Incorporació immediat (data prevista: finals de juny – principis de juliol).

Sou brut anual de 16.280,40€ (per jornada completa).

Les candidatures s’han d’enviar a info@associaciohabitats.cat fins el 20 de juny.

És imprescindible incloure currículum vitae actualitzat, carta de presentació i mostra de treballs previs en comunicació i disseny gràfic.

Els currículums que no hagin obtingut cap resposta abans del 30 juny queden automàticament descartats.

No s’oferirà informació telefònica sobre el procés de selecció.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *