Castellano   English
28-02-2019

La Fundació Pasqual Maragall cerca tècnic/a de comunicació

El termini per presentar candidatures és el 31 de març

A l’àrea de Comunicació de la Fundació Pasqual Maragall, es convoca una posició de TÈCNIC/A DE COMUNICACIÓ DE L’ÀREA CIENTÍFICA per cobrir una baixa maternal. El Tècnic de Comunicació, forma part de l’equip de Comunicació i amb report funcional a la Gerència de Recerca Clínica.  


La missió principal del TÈCNIC/A DE COMUNICACIÓ DE L’ÀREA CIENTÍFICA serà executar la comunicació científica de la Fundació dins el període previst i en el marc del pla establert i els recursos assignats. 

 

Principals tasques i responsabilitats: 

 

Desenvolupar i executar les accions de comunicació dels programes científics de la Fundació, vetllant per la correcta execució del pla de comunicació científica i donant resposta a les necessitats i requeriments que se’n puguin derivar. 

 

En concret, 

 

  • Redacció i publicació de continguts online i off-line: pàgina web, articles, notícies, xarxes socials, entre d’altres.
  • Redacció de materials comunicatius a partir dels articles científics publicats pels investigadors del BBRC.
  • Gestió i seguiment de les accions de comunicació vinculades a projectes i estudis d’àmbit internacional.
  • Creació de materials comunicatius (fulletons, cartells, llibrets, infografies, pòsters, etc.) i audiovisuals.
  • Suport en la gestió d’accions amb mitjans de comunicació, així com suport en donar resposta a peticions de mitjans (peticions de material, gravació de reportatges, entrevistes amb investigadors, participants o cuidadors, etc.).
  • Suport en la preparació d’accions i materials de l’àmbit científic. Atenció de l’àrea científica a grups d’interès.
  • Gestió de la relació amb proveïdors externs de serveis necessaris.
  • Gestió i seguiment de les accions de comunicació vinculades a projectes i estudis d’àmbit internacional.
  • Gestió i execució d’accions vinculades al pla de fidelització dels participants dels estudis científics. 

 

Suport a la Direcció de Comunicació de la Fundació Pasqual Maragall:

 

  • Col·laboració en la redacció i edició de materials corporatius: memòria anual, revista, pàgina web, notes de premsa, xarxes socials, comunicat intern, etc.
  • Col·laboració en activitats estratègicament clau per a la FPM.

 

Titulació i Experiència: 

 

  • Experiència demostrada mínima de 3 anys en comunicació dins l’àmbit científic i/o de les ciències de la salut.
  • Formació superior en comunicació o formació superior científica amb experiència en comunicació científica.
  • Alt domini escrit i oral de català, castellà i anglès.  Coneixements d’eines de disseny gràfic (photoshop, indesign, etc.) i d’eines de gestió de mailings (mailchimp, etc.) 

 

Aptituds personals: 

 

  • Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita a una població diversa.
  • Capacitat de relació externa i amb la resta de l’organització. Habilitats per al treball en equip.
  • Habilitats d'organització, puntualitat i atenció al detall són una necessitat.
  • Creativitat.
  • Persona amb iniciativa, proactivitat i capacitat de resolució.
  • Valorar unir-se a una organització sense ànim de lucre amb una tasca d'alt impacte social.
  • Identificació amb la missió i objectius de la Fundació Pasqual Maragall i del Barcelonaβeta Brain Research Center. 

 

Característiques de la posició: 

 

  • Incorporació immediata
  • Contracte de durada determinada (6 mesos aprox)
  • Nivell Salarial acord a l´experiència del candidat/a
  • Horari: dilluns a dijous de 9h a 18h i els divendres de 9h a 15h 

 

Per aplicar a la posició: 

 

CV (màx 2 fulls)

 

Data límit per enviar sol·licituds:

 

31 de març de 2019

 

Més informació: https://www.barcelonabeta.org/ca/centre-recerca-bbrc/ofertes-feina